Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami

BNP Paribas Polska S.A.
Głubczyce, opolskie
Obsługa klienta 16.07.2025

Opis stanowiska

Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami Miejsce pracy: Głubczyce Twój zakres obowiązków Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakośc…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Polska S.A.
Lokalizacja
Głubczyce, opolskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
16.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz