Opis stanowiska
Wymagane, Windows Server, LinuxMile widziane, Microsoft 365, Power PlatformSystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, Praca w ramach pierwszej linii wsparcia użytkownika końcowego. , Praca w systemie ticketowym: monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń przez system, bieżąca obsługa w obrębie systemu. , Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i awarii (zarówno zdalnie jak i na miejscu, u klienta). , Pomoc dla użytkownika końcowego (instalacja i konfiguracja oprogramowania, proste zagadn…
Szczegóły oferty
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Data publikacji
16.07.2025
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 PLN/mies.
(60 000 - 84 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz