Specjalista ds. obsługi klienta

Concentrix
Lublin, lubelskie
Obsługa klienta 19.07.2025

Opis stanowiska

obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami, komunikacja z klientami przez chat, telefon i email, profesjonalne i empatyczne podejście do klientów, dokładne informowanie klientów, wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów, obsługa klienta przed i po sprzedaży. doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie, biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego, zdolności interpersonalne, wielozadaniowość…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Lublin, lubelskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
19.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz