Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z j. niemieckim

Concentrix
Katowice, śląskie
Obsługa klienta 16.07.2025

Opis stanowiska

Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat, utrzymywanie profesjonalizmu. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań posprzedażowych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy doświadczeń klientów. Aktualizacja wiedzy o ofertach i politykach firmy. Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta. Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych. Minimum rok doświadczenia w call center lub o…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
16.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz