Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim
Concentrix
Szczecin, zachodniopomorskie
Obsługa klienta
25.06.2025
Opis stanowiska
Zostań kluczowym ekspertem platformy. Udzielaj wsparcia na najwyższym poziomie, pomagając klientom poprzez email i chat. Komunikuj się skutecznie z różnorodnym gronem użytkowników. Rozwiązuj problemy z oprogramowaniem oraz zgłoszenia na wyższym szczeblu. Dokumentuj procesy rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i verbalnej. Płynność w języku angielskim na poziomie C1. Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole. Szybka adaptacja do zmieniających się pri…
Szczegóły oferty
Firma
Concentrix
Lokalizacja
Szczecin, zachodniopomorskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
25.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.