Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim

Concentrix
Szczecin, zachodniopomorskie
Obsługa klienta 25.06.2025

Opis stanowiska

Zostań kluczowym ekspertem platformy. Udzielaj wsparcia na najwyższym poziomie, pomagając klientom poprzez email i chat. Komunikuj się skutecznie z różnorodnym gronem użytkowników. Rozwiązuj problemy z oprogramowaniem oraz zgłoszenia na wyższym szczeblu. Dokumentuj procesy rozwiązywania problemów. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i verbalnej. Płynność w języku angielskim na poziomie C1. Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole. Szybka adaptacja do zmieniających się pri…

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Szczecin, zachodniopomorskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
25.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz