Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
IT
13.07.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów jakościowych Rejestrowanie i śledzenie zgłoszeń oraz eskalacji w systemach wewnętrznych Wsparcie klientów w zakresie programowania i administracji bazami danych Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niem…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
13.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.