Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)

Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
IT 13.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów jakościowych Rejestrowanie i śledzenie zgłoszeń oraz eskalacji w systemach wewnętrznych Wsparcie klientów w zakresie programowania i administracji bazami danych Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niem…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
13.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz