Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT @ Leroy Merlin

Leroy Merlin
Polska
Pełny etat IT 18.07.2025

Opis stanowiska

Masz wykształcenie kierunkowe (techniczne lub wyższe); Swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows/Linux; Znasz podstawy technologii sieciowych; Komunikujesz się w języku angielskim; Jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną; Jesteś nastawiony pro-kliencko - mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego; Potrafisz diagnozować potrzeby klientów wewnętrznych i rozwiązywać zgłaszane przez nich problemy; Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś osobą m…

Szczegóły oferty

Firma
Leroy Merlin
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
18.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz