Technical Customer Success Manager @ Shelf

Shelf
Polska
Pełny etat IT 15.07.2025
Wynagrodzenie
3 500 - 4 500 PLN/mies.
(42 000 - 54 000 PLN/rok)

Opis stanowiska

Experience & Background 3 years of experience in Customer Success, particularly in startup environments where you've either helped or were a part of scaled success functions. Proven track record of managing B2B SaaS accounts with measurable retention and expansion success. Strong familiarity with Net Dollar Retention (NDR) as a performance metric. High level of familiarity and confidence with AI-related developments (including understanding of the role of Unstructured Data for GenAI Apps). Skil…

Szczegóły oferty

Firma
Shelf
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
15.07.2025
Wynagrodzenie
3 500 - 4 500 PLN/mies.
(42 000 - 54 000 PLN/rok)

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz