Administration & Communication Specialist

Wrocław, dolnośląskie
Administracja 25.06.2025

Opis stanowiska

Zadania: Wsparcie administracyjne: organizacja spotkań i wydarzeń, zarządzanie zasobami biurowymi, tworzenie zamówień w SAP Koordynacja komunikacji wewnętrznej: przygotowanie treści (mailingi, biuletyny, posty Yammer), tworzenie grafik i prezentacji, zarządzanie SharePointem Prowadzenie kampanii komunikacyjnych i wydarzeń firmowych (w tym Townhalli), współpraca z agencjami i partnerami zewnętrznymi Udział w działaniach employer brandingowych i onboardingowych Analiza danych, przygotowywanie rap…

Szczegóły oferty

Firma
Brak informacji
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
25.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz