Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey
Orange Polska
Warszawa, mazowieckie
PR, reklama, marketing
02.08.2025
Opis stanowiska
Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey. Analiza bazy klientów (interakcje, nawyki, wykorzystanie) w celu budowania odpowiednich profili klientów i rekomendowania odpowiednich działań zachęcających klientów do korzystania z kanałów cyfrowych. Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań związanych z najlepszymi digitalny…
Szczegóły oferty
Firma
Orange Polska
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
PR, reklama, marketing
Data publikacji
02.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.