Analityk biznesowy ds. digital customer journey / Analityczka biznesowa ds. digital customer journey
Orange Polska
Warszawa, mazowieckie
IT
02.08.2025
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków, Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey., Analiza bazy klientów (interakcje, nawyki, wykorzystanie) w celu budowania odpowiednich profili klientów i rekomendowania odpowiednich działań zachęcających klientów do korzystania z kanałów cyfrowych., Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań związanych z najlepszymi digitalnymi doświadczeniami klientów na podstawie analizy danych oraz trendów rynkowych., Przygotowywanie raportów, analiz i rekome…
Szczegóły oferty
Firma
Orange Polska
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
02.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.