Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa procesów Accounts Payable (PtP) – wprowadzanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych Codzienny kontakt z dostawcami i klientami (telefonicznie/mailowo) Monitorowanie płatności i terminowe realizowanie zobowiązań Uzgadnianie kont dostawców oraz rozwiązywanie niezgodności Współpraca z zespołami zakupowymi i księgowymi w ramach organizacji Udział w zamknięciach miesiąca oraz raportowanie danych finansowych Dbanie o zgodność z wewnętrznymi procedurami …
Szczegóły oferty
Firma
HTH Recruitment
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Księgowość i finanse
Data publikacji
01.07.2025
Wynagrodzenie
10 000 - 13 000 PLN/mies.
(120 000 - 156 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.