ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta. Sprzedaż produktów z oferty. Dobór opraw i soczewek korekcyjnych. Współpraca z optometrystą i zespołem. Dbałość o ekspozycję towarów i dokumentację zamówień. Umiejętność efektywnej współpracy z całym zespołem WYMAGANIA: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Doświadczenia w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w branży optycznej. Zmysł estetyczny i znajomość angielskiego (min. B1). Wysoka kultur…
Szczegóły oferty
Firma
iPRACUJZDALNIE.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Administracja
Data publikacji
04.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.