Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Polska
Administracja
19.08.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków…
Szczegóły oferty
Firma
Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Administracja
Data publikacji
19.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.