Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Abakus Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
Administracja 14.06.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie polityki wizerunkowej firmy, Inicjowanie i wspieranie pozytywnych relacji pracowniczych, pomoc w organizacji spotkań integracyjnych Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych o Spółce, Obróbka zdjęć graficznych, Koordynowanie i auto…

Szczegóły oferty

Firma
Abakus Sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
14.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz