Asystent/ka Zarządu

Abriga Sp. z o. o.
Radom, mazowieckie
Unknown 24.07.2025

Opis stanowiska

Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie pracy i organizacja codziennego funkcjonowania zarządu, obsługa sekretariatu, organizacja i obsługa spotkań biznesowych, koordynacja obiegu dokumentów i informacji, dbanie o nienaganny wygląd biura, zakupy i zaopatrzenie biura, tworzenie prezentacji, pism i dokumentów, organizacja i rozliczanie licznych podróży, kontakt z partnerami oraz współpracownikami firmy. Oczekujemy od Ciebie: wysokiego poziomu kultury osobistej, dbałości o detale, bardzo dobrej o…

Szczegóły oferty

Firma
Abriga Sp. z o. o.
Lokalizacja
Radom, mazowieckie
Kategoria
Unknown
Data publikacji
24.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz