Customer Success Specialist Opiekun klienta

WHEN Sp. z o.o.
Białystok, podlaskie
Pełny etat IT 10.06.2025
Wynagrodzenie
6 500 - 7 300 PLN/mies.
(78 000 - 87 600 PLN/rok)

Opis stanowiska

Kim jest Customer Success Specialist (Opiekun klienta)? Customer Success Specialist to osoba, która w trosce o realizację celów biznesowych klienta, sprawuje nadzór nad prawidłową i efektywną realizacją prowadzonych dla klienta kampanii. To równocześnie reprezentant agencji, który jako łącznik pomiędzy klientem, a działem specjalistów PPC oraz social media, raportuje, omawia i ulepsza (dzięki bieżącej komunikacji) działania prowadzone w agencji na rzecz naszego klienta. Stanowisko to należy roz…

Szczegóły oferty

Firma
WHEN Sp. z o.o.
Lokalizacja
Białystok, podlaskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
10.06.2025
Wynagrodzenie
6 500 - 7 300 PLN/mies.
(78 000 - 87 600 PLN/rok)

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz