Customer Support Team Leader @ Booksy International
Booksy International
Polska
Pełny etat
IT
25.07.2025
Opis stanowiska
Aplikuj, jeśli masz: Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługującym ruch przychodzący Znajomość wskaźników obsługi klienta Znajomość narzędzi obsługi klienta oraz systemów wspierających (np. Salesforce, Freshdesk, Helpshift, Zowie, Vonage, Jira, narzędzi Google itp.) Biegłość w stosowaniu technik komunikacji, negocjacji i perswazji Skuteczność i orientację na cel Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzacji Odporność na stres i radzenie sobie w nieprzewidywal…
Szczegóły oferty
Firma
Booksy International
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
25.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.