Deweloper Contact Center

Credit Agricole Bank Polska S.A.
Wrocław, dolnośląskie
Pełny etat IT 18.07.2025

Opis stanowiska

Jesteśmy kilkunastoosobowym, interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za infrastrukturę oraz oprogramowanie Contact Center. W obszar naszej odpowiedzialności wchodzą narzędzia odpowiadające za komunikację z klientem, m.in. telebot, chatbot, aplikacja do obsługi połączeń oraz systemy przetwarzania danych. Na co dzień współpracujemy z interesariuszami biznesowymi, analitykami, architektami i testerami w celu dostarczenia jak najlepszego doświadczenia klienta. Szczególnie istotne są dla nas: Z…

Szczegóły oferty

Firma
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
18.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz