Deweloper Contact Center

Credit Agricole Bank Polska S.A.
Wrocław, dolnośląskie
IT 12.08.2025

Opis stanowiska

Wymagane, Java, Spring Boot, Jenkins, Kubernetes, SQLMile widziane, C#, Kafka, Bash, PythonO projekcie, Jesteśmy kilkunastoosobowym, interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za infrastrukturę oraz oprogramowanie Contact Center. W obszar naszej odpowiedzialności wchodzą narzędzia odpowiadające za komunikację z klientem, m.in. telebot, chatbot, aplikacja do obsługi połączeń oraz systemy przetwarzania danych. Na co dzień współpracujemy z interesariuszami biznesowymi, analitykami, architektami …

Szczegóły oferty

Firma
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
IT
Data publikacji
12.08.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz