Opis stanowiska
Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z klientami: doradztwo, pomoc, sprzedaż, Rozstrzyganie kwestii płatności, usług, urządzeń, Zarządzanie opcjami na kontach klientów, Promowanie i sprzedaż nowych usług. Wymagania: Łatwość nawiązywania relacji, Biegła obsługa komputera, Dostępność do pracy zmianowej, Punktualność i odpowiedzialność, Chęć zdobywania doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta. Oferujemy: Płatne szkolenie od pierwszego dnia, Stawka 28 zł brutto/h kwartalne premie (500–1500 zł…
Szczegóły oferty
Lokalizacja
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
14.08.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz