Opis stanowiska
Opis stanowiska Odpowiedzi na zapytania klientów w języku niemieckim dotyczące zmiany dostawcy energii, płatności, faktur, Współpraca PN-PT, 08:00-18:00, Zmianowość: 1/2, 3/4, pełny etat. Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1), Znajomość branży energetycznej (preferowane), Umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie i umiejętność obsługi komputera, Doświadczenie w contact center (preferowane), Dyspozycyjność, elastyczność, umiejętność pracy w zespole, Stabilne łącze internetow…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Gdańsk, Trójmiasto
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
26.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz