Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna
Katowice, śląskie
Obsługa klienta 08.06.2025

Opis stanowiska

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji Miejsce pracy: Katowice Twój zakres obowiązków Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działa…

Szczegóły oferty

Firma
AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
08.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz