Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna
śląskie, Polska
Unknown 21.06.2025

Opis stanowiska

AGATA Spółka Akcyjna Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji Opis stanowiska Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji Tworzenie raportów i analiz dotyczących efek…

Szczegóły oferty

Firma
AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja
śląskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
21.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz