Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji
Bank Millennium S.A.
Warszawa, mazowieckie
IT
06.07.2025
Opis stanowiska
Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji Miejsce pracy: Warszawa Technologie, których używamy System operacyjny Windows O projekcie Zapraszamy Cię do pracy w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami. Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny za zwiększenie zaangażowania klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów CRM i personalizacji, które sprawią, że każdy klient poczuje się wyjątkowo. Weźmiesz udz…
Szczegóły oferty
Firma
Bank Millennium S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
06.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.