Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji

Bank Millennium S.A.
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat Unknown 09.07.2025

Opis stanowiska

Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji Ekspert Obszaru Customer Intelligence w Wydziale CRM i Personalizacji Miejsce pracy: Warszawa Co będziesz robić? Będziesz odpowiedzialny za zwiększenie zaangażowania klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów CRM i personalizacji, które sprawią, że każdy klient poczuje się wyjątkowo. Weźmiesz udział w całym procesie - od generowania kreatywnych pomysłów, przez współpracę z różnymi zespołami, aż po analizę wyników — w każ…

Szczegóły oferty

Firma
Bank Millennium S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
09.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz