Ekspert/ka ds. Analityki Omnichannel

Orange Polska
Warszawa, mazowieckie
IT 05.07.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Zakres odpowiedzialności:, Analiza bazy klientów (interakcje, nawyki, wykorzystanie) w celu budowania odpowiednich profili klientów i rekomendowania odpowiednich działań zachęcających klientów do korzystania z kanałów zdalnych, Przygotowywanie raportów, analiz i rekomendacji biznesowych na podstawie narzędzi do analityki ilościowej i jakościowej (Google Analytics 4, BigQuery, Quantum Metric)., Proponowanie nowych rozwiązań, rekomendacje działań …

Szczegóły oferty

Firma
Orange Polska
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz