O projekcie: Szukamy osoby do zespołu, obsługującego L1 (pierwszą linię wsparcia) użytkowników systemu OSS. Praca hybrydowa . Wymagana obecność w biurze w Warszawie 2 razy w tygodniu. Zakres obowiązków Analiza incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu OSS (wstępne określenie ich przyczyn i skutków) Triage incydentów (wstępna ocena i klasyfikacja zgłoszeń, mająca na celu ustalenie priorytetu i wskazanie kolejnych działań) Weryfikacja informacji od użytkowników z wykorzystaniem GUI i API …
Szczegóły oferty
Firma
7N
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
09.06.2025
Wynagrodzenie
10 080 - 13 440 PLN/mies.
(120 960 - 161 280 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.