IT Customer Success Specialist (język niemiecki) @ CodeTwo
CodeTwo
Polska
Pełny etat
IT
23.07.2025
Opis stanowiska
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (mailowo, telefonicznie, sesje zdalne). Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów. Pozytywna energia, pracowitość i zaangażowanie. Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole. Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i „technicznego zacięcia”. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz znajomości ogólnych zagadnień informatycznych ta…
Szczegóły oferty
Firma
CodeTwo
Lokalizacja
Polska
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
23.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.