Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie techniczne w ramach pierwszej, drugiej oraz częściowo trzeciej linii, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów; przygotowanie nowego sprzętu dla współpracowników (komputery z systemem Windows lub urządzenia z systemem Android, iOS); obsługa systemu zgłoszeń; realizacja zamówień i inwentaryzacja zasobów IT; tworzenie wewnętrznej bazy wiedzy oraz instrukcji dla użytkowników; współpraca z dostawcami usług oraz odpowiednia eskalacja nierozwiąz…
Szczegóły oferty
Firma
SSW Law & Beyond
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
07.07.2025
Wynagrodzenie
9 000 - 12 000 PLN/mies.
(108 000 - 144 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.