Junior Customer Success Specialist - Onboarding

ZnanyLekarz
Polska
Obsługa klienta 17.06.2025

Opis stanowiska

Opis oferty pracy Jakie zadania na Ciebie czekają? Będziesz prowadzić szkolenia produktowe dla nowych klientów. Podczas spotkań online opowiesz o dostępnych funkcjonalnościach, pokażesz jak z nich korzystać i zadbasz by jak najwięcej z nich było wykorzystywane później w praktyce. Zbudujesz relację z placówkami medycznymi (a dokładnie ich przedstawicielami) i będziesz utrzymywać z nimi regularny kontakt przez 30 dni. W każdej chwili będą mogli zwrócić się do Ciebie z prośbą o pomoc, bo wiedzą, ż…

Szczegóły oferty

Firma
ZnanyLekarz
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
17.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz