Opis stanowiska
Zakres obowiązków koordynowanie i zarządzanie zespołem obsługi klienta (5 osób) w tym: całościowa organizacja pracy, zmian, rozdzielanie zadań pracownikom, dbałość o poprawność obsługi klienta, rekrutacja nowych osób zarządzanie ofertą na portalach booking, airbnb, olx, sprawdzanie poprawności ogłoszeń i ofert, aktualizacja zdjęć, analiza sprzedaży i cen zarządzanie infolinią, systemem smarthotel, kalendarzem współtworzenie działań marketingowych raportowanie swojej pracy bezpośrednio do zarząd…
Szczegóły oferty
Lokalizacja
Kraków, małopolskie
Data publikacji
10.06.2025
Wynagrodzenie
10 000 - 12 000 PLN/mies.
(120 000 - 144 000 PLN/rok)
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.
Aplikuj teraz