Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Klient portalu Praca.pl
Polska
Obsługa klienta 25.06.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności. Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy. Wymagania Zamiłowanie…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Polska
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
25.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz