Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki

Polskie Koleje Państwowe S.A.
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 10.07.2025

Opis stanowiska

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współtworzenie Customer Experience w organizacji, Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta, Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich, Analizę trendów i potrzeb klientów, Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł. Wymagania: Umiejętność prezentacji pomysłów i proponowanych rozwiązań, Samodzielne, kompleksowe prowadzenie projek…

Szczegóły oferty

Firma
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
10.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz