Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
10.07.2025
Opis stanowiska
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współtworzenie Customer Experience w organizacji, Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta, Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich, Analizę trendów i potrzeb klientów, Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł. Wymagania: Umiejętność prezentacji pomysłów i proponowanych rozwiązań, Samodzielne, kompleksowe prowadzenie projek…
Szczegóły oferty
Firma
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
10.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.