Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki

Polskie Koleje Państwowe S.A.
mazowieckie, Polska
Unknown 18.07.2025

Opis stanowiska

Polskie Koleje Państwowe S.A. Kierownik / Kierowniczka Projektu w Biurze Spraw Klienta i Marki Opis stanowiska Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Współtworzenie Customer Experience w organizacji, Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta, Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich, Analizę trendów i potrzeb klientów, Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł. Wym…

Szczegóły oferty

Firma
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja
mazowieckie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
18.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz