Kierownik Zespołu Obsługi Klienta @ Antal

Antal
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat IT 02.07.2025

Opis stanowiska

Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów? Możesz pochwalić się licznymi sukcesami w obszarach usprawniania i optymalizacji procesów obsługi oraz wdrażania standardów pracy? Umiesz skutecznie działać w dynamicznym środowisku, sprawnie łącząc różnorodne zadania i cele? Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu? Potrafisz definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów? Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na…

Szczegóły oferty

Firma
Antal
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
02.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz