Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence

Bank Millennium S.A.
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat Unknown 09.07.2025

Opis stanowiska

Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence Miejsce pracy: Warszawa Zadania: Kreowanie i realizacja strategii AI – definiowanie wizji i roadmapy dla obszaru. Projektowanie, wdrażanie i utrzymanie rozwiązań sztucznej inteligencji zgodnie ze zdefiniowaną roadmapą. Kierowanie zespołem AI , a w szczególności rozwój i utrzymanie kompetencji w zakresie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji…

Szczegóły oferty

Firma
Bank Millennium S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
09.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz