Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence
Bank Millennium S.A.
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat
Unknown
09.07.2025
Opis stanowiska
Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence Kierujący Zespołem Sztucznej Inteligencji w Obszarze Customer Intelligence Miejsce pracy: Warszawa Zadania: Kreowanie i realizacja strategii AI – definiowanie wizji i roadmapy dla obszaru. Projektowanie, wdrażanie i utrzymanie rozwiązań sztucznej inteligencji zgodnie ze zdefiniowaną roadmapą. Kierowanie zespołem AI , a w szczególności rozwój i utrzymanie kompetencji w zakresie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji…
Szczegóły oferty
Firma
Bank Millennium S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
09.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.