Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta 21.06.2025

Opis stanowiska

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta Czego szukamy u Ciebie? Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2. Zaangażowania i chęci do nauki. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy od podstaw! Co oferujemy? Stabilne z…

Szczegóły oferty

Firma
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
21.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz