Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. koreańskim – branża turystyczna
Concentrix
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
11.07.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków: Wsparcie klientów premium w zakresie rezerwacji lotów, płatności oraz programów lojalnościowych, Udzielanie pomocy przy nieoczekiwanych sytuacjach podczas podróży, Kontakt telefoniczny i czat – w zależności od preferencji klienta, Tworzenie pozytywnego doświadczenia – profesjonalna, empatyczna obsługa. Wymagania: Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego min. B2, Umiejętność słuchania i komunikacji, Dobra organizacja pracy i odporność na zmienność zadań, Got…
Szczegóły oferty
Firma
Concentrix
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
11.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.