Konsultant Help Desk

COIG S.A.
Katowice, śląskie
Pełny etat Unknown 04.07.2025

Opis stanowiska

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: obsługa zgłoszeń użytkowników, rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia, nadzorowanie czasu rozwiązania zgłoszeń, informowanie użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem, weryfikacja rozwiązań przekazanych przez inne linie wsparcia, dostarczanie kompletnych i zrozumiałych rozwiązań dla użytkowników, wsparcie użytkowników …

Szczegóły oferty

Firma
COIG S.A.
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
04.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz