ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynacja procesu zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji w tym ryzykiem dostawców usług ICT. Tworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych zgodnie z przepisami prawa. Obsługa incydentów i analiza ich wpływu na organizację. Raportowanie do organów nadzorczych i korporacyjnych. Promowanie świadomości i prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji. WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe (preferowane IT, zarządzanie, bezpieczeństwo informacji). Min. 2-3 lata doświ…
Szczegóły oferty
Firma
Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
Unknown
Data publikacji
06.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.