Koordynator rozwoju procesów biznesowych (obszar CX)

E.ON Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie
IT 10.06.2025

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków, samodzielne koordynowanie inicjatyw na styku klient-organizacja, monitorowanie i raportowanie wpływu inicjatyw CX na poziom satysfakcji klientów, analizowanie, inicjowanie, wprowadzanie usprawnień i zmian w procesach mających wpływ na CX, analiza danych oraz wartość biznesowa (BC) proponowanych rozwiązań, w tym przeprowadzanie kalkulacji i raportowanie wyników, badanie oraz samodzielne modelowanie przebiegu procesu, pokazując pełną sekwencję zdarzeń i ścieżek, tworzenie …

Szczegóły oferty

Firma
E.ON Polska S.A.
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
IT
Data publikacji
10.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz