Lider(-ka) zespołu CX/UX w obszarze Consumer Finance

Santander Bank Polska
Wrocław, dolnośląskie
IT 05.06.2025

Opis stanowiska

System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, prowadzenie i inspirowanie zespołu Customer Journey Specialist i UX w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług oraz badań klientowskich w obszarze kredytów,, wsparcie dla członków Chaptera w rozwoju ich kompetencji, szczególnie w obszarze service designu, badań, UX,, dbanie o spójność tworzonych rozwiązań i klientocentryczne standardy pracy w różnych squadach,, tworzenie warunków sprzyjających wymianie wiedzy w Chapterze,, dbanie o efektywne wy…

Szczegóły oferty

Firma
Santander Bank Polska
Lokalizacja
Wrocław, dolnośląskie
Kategoria
IT
Data publikacji
05.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz