Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Concentrix
Katowice, śląskie
Obsługa klienta 06.07.2025

Opis stanowiska

Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji Organizacja spotkań i działań zespołowych Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku Doświadczenie w …

Szczegóły oferty

Firma
Concentrix
Lokalizacja
Katowice, śląskie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
06.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz