Lider Zespołu Customer Service

Logart
Warszawa, mazowieckie
Pełny etat IT 24.06.2025

Opis stanowiska

Szukamy ambitnych osób ze zdolnościami analitycznymi na stanowisko Lidera Zespołu Customer Service. Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami Obsługa zapytań nt. zgubionych/zniszczonych przesyłek Wdrażanie nowych klientów do systemu firmy Zarządzanie bazą klientów firmy Tworzenie ewidencji wykonanej pracy zespołu Parametryzowanie pracy oraz określanie miar wydajności Tworzenie syste…

Szczegóły oferty

Firma
Logart
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Typ umowy
Pełny etat
Kategoria
IT
Data publikacji
24.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz