Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem japońskim
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta
06.06.2025
Opis stanowiska
Opis stanowiska Nadzór nad zespołem Customer Service Specialist i zapewnienie zgodności z procedurami bezpieczeństwa Monitorowanie realizacji celów i wskaźników efektywności (KPI) Wspieranie otwartej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Udział w procesie wdrażania nowych członków zespołu Wymagania Znajomość języka japońskiego i angielskiego na poziomie C1 Minimum 12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta oraz w pracy na stanowisku lidera Biegłoś…
Szczegóły oferty
Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Warszawa, mazowieckie
Kategoria
Obsługa klienta
Data publikacji
06.06.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.