Manager ds. obsługi klienta

London School of English Wroclaw
dolnośląskie, Polska
Unknown 24.06.2025

Opis stanowiska

London School of English Wroclaw Manager ds. obsługi klienta Opis stanowiska Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów. Doradztwo i wsparcie klientów na najwyższym poziomie. Efektywna sprzedaż produktów i usług firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami firmy. Współpraca z dostawcami. Rozwijanie działu korporacyjnego. Wymagania Nasze wymagania Idealny kandydat: Posiada doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu małymi zespołami). Cechu…

Szczegóły oferty

Firma
London School of English Wroclaw
Lokalizacja
dolnośląskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
24.06.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz