Manager ds. Relacji z Klientami

Klient portalu Praca.pl
Oława, dolnośląskie
Administracja 03.07.2025

Opis stanowiska

Opis stanowiska Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowyc…

Szczegóły oferty

Firma
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja
Oława, dolnośląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
03.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz