Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Żory, śląskie
Administracja
01.07.2025
Opis stanowiska
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale Organizowanie obrotów gotówkowych w…
Szczegóły oferty
Firma
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Lokalizacja
Żory, śląskie
Kategoria
Administracja
Data publikacji
01.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.