Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A.
śląskie, Polska
Unknown
02.07.2025
Opis stanowiska
BNP Paribas Bank Polska S.A. Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami Opis stanowiska Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości reali…
Szczegóły oferty
Firma
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Lokalizacja
śląskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
02.07.2025
Aplikuj na to stanowisko
Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.