Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

BNP Paribas Bank Polska S.A.
śląskie, Polska
Unknown 02.07.2025

Opis stanowiska

BNP Paribas Bank Polska S.A. Menadżerka / Menadżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ Opis stanowiska Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży) Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji Zapewnianie ciągłości reali…

Szczegóły oferty

Firma
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Lokalizacja
śląskie, Polska
Kategoria
Unknown
Data publikacji
02.07.2025

Aplikuj na to stanowisko

Kliknij poniższy przycisk, aby przejść do strony pracodawcy i złożyć aplikację na to stanowisko.

Aplikuj teraz